Wat gebeurt er allemaal...

zaterdag, april 15, 2006

Morgen naar de zon!!!

Nu is het echt bijna zover, over een paar uurtjes stappen we in het vliegtuig richting Lanzarote. Zoals altijd heb ik vlak voor vertrek niet echt zin meer om te gaan, omdat ik nog zoveel moet doen...

Vorig weekend was ik op Papendal. Zaterdag hebben we behoorlijk pittig getraind met de estafette meiden en zondag heb ik zelf getraind en Wigert geassisteerd bij de C/D training. Waren leuke maar vermoeiende dagen. Mijn colleges zijn ook weer begonnen en ik heb meteen een pak werk gekregen dat helaas mee zal moeten op stage. Meestal komt 't niet echt van studeren, maar ik ga een poging wagen.

Eerst maar eens bijslapen en lekker aan 't werk op de atletiekbaan!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hee sprint-ster, het is alweer gruwelijk lang geleden dat ik op je site was... was wel even bezig maar heb alles gelezen. Gelukkig geen belangrijke wedstrijden gemist. Heel veel plezier in Lanzarote (club la santa???). Gr. Bjorn

12:20 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

He Anne, heerlijk zeg, Lanzarote!! dat doen jullie steengoed!!
Lekker in het zonnete, dat hier niet wil doorkomen!
He, als je terug keert, kun je me wel even een start-uit-blok-traininkje geven hahaha heb dit weekend, 2 valse starten gecreeerd! en dus een DNS achter mijn naam gekregen grrrr!!! baalde er flink van!! zat gewoon TE gespanne in het blok, naja volgende keer beter he!
Have fun op lanzarote, en ik blijf trouw lezen hoe het gaat hoor!! toi toi toi

11:29 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home