Wat gebeurt er allemaal...

zondag, maart 05, 2006

Maartse (sneeuw)buien...

Soms moet je er iets voor over te hebben om te kunnen trainen, dus stonden Wigert en ik donderdagavond met grote bezems de baan aan te vegen, zodat we in ieder geval nog iets konden doen. Je moet op zo'n avond niet teveel naar je tijden kijken, want dan word je depressief. In die kou en met zoveel lagen kleding aan gaat het nu eenmaal niet zo snel.

Omdat de hockeyvelden ook onder de sneeuw lagen kwamen de mannen van Rood-Wit naar de atletiekbaan voor hun looptraining. Een nieuwe ervaring voor de meesten. Maar ik moet zeggen dat ze flink hebben lopen buffelen, al was het een beetje onder protest en raakten sommigen wat afgeleid door de dames in strakke tights ;-)!

Zaterdag hebben we in de hal in Utrecht getraind, erg lekker om weer eens voluit te kunnen knallen op spikes. Het was een pittige training en met de week daarvoor nog in de benen had ik het een beetje gehad. Dus heb ik van Wigert twee rustdagen gekregen om een lekker te "supercompenseren". Uitslapen op zondag, hemels!!! Ik heb tot half 1 in bed gelegen en schaam me er niet voor.

De rest van de dag heb ik me op de was, administratie en studie gestort dus was het toch nog best een nuttig dagje.