Wat gebeurt er allemaal...

zondag, maart 19, 2006


Goeie weerstand!

Afgelopen donderdag stond ik in een driekwart broek en top langs het winderige IJ in Amsterdam. Nee, ik ben niet helemaal gek geworden (niet meer dan ik al was iig), maar we waren een foto aan het maken voor een Puma flyer. Samen met drie andere meiden stond ik een halve dag te blauwbekken en te doen alsof het lekker weer was en ik het enorm naar mijn zin had...

Afgezien van de kou was 't eigenlijk hartstikke leuk om te doen en de warme chocomelk met slagroom smaakte daarna erg lekker!

En dat ik er niet ziek van ben geworden geeft maar aan dat het met mijn weerstand wel goed zit! Binnenkort is de foto te zien in de Starstyle, ik hou jullie op de hoogte.

Natuurlijk lopen alle andere bezigheden, werk, trainen, studie ondertussen gewoon door. Woensdag moet ik een enorme opdracht inleveren op school. Na de duintraining (kwam nog net de trap op Arno, dankjewel ;-) ben ik dus achter de pc gekropen en eigenlijk zit ik er nu al zo'n zeven uur achter. EN HET IS NOG STEEDS NIET AF. Zou kunnen komen doordat ik tussendoor zit te chatten met studiegenoten die met hetzelfde probleem zitten...

Donderdag gaan Joan en ik op Papendal een nieuw systeem testen. We krijgen dan zendertjes opgeplakt en in onze schoenen en met behulp daarvan kun je dan allerlei gegevens over je looptechniek achterhalen. Ben erg benieuwd.

Tot slot: kan iemand me vertellen wanneer de lente begint...?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

yep, that was my thought
me

6:20 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home