Wat gebeurt er allemaal...

dinsdag, februari 21, 2006

Zware week!

Gister begon 't al met zwaar squatten en uitvalspassen, vandaag waren de tempo's aan de beurt. Op dinsdag train ik altijd 's ochtends, en dus in mijn eentje, omdat ik 's avonds de hockeyboys van Rood Wit mag laten rennen.

Nou ben ik best goed in in mijn eentje trainen, maar als ik 't zwaar krijg wordt 't toch lastig. En ik kreeg 't behoorlijk zwaar vandaag. Na 8x120 stonden er nog 4 250jes op het programma en om eerlijk te zijn hadden mijn benen en mijn hoofd daar erg weinig zin in.

Na het tweede loopjes stortte ik neer en besloot ik het erbij te laten. De verzuring zat in mijn benen en 't deed pijn! Een minuutje daarna besloot ik dan nog maar 1x "op techniek" de 250 vol te maken. Het verval was groot, de kokhalsneigingen "zeer onprettig" en het sprongwerk in de zandbak daarna loodzwaar.

Maar ik was wel blij dat ik die 3e nog gedaan heb en nog blijer dat ik daarna naar de masseur mocht!