Wat gebeurt er allemaal...

zondag, februari 26, 2006

I'm a survivor...

Ik probeer al de hele middag te beginnen aan een tentamen dat ik dinsdag heb. Het probleem is dat ik nogal ontzettende last heb van slaap. Dat krijg je na een zware trainingsweek. Vanaf donderdag begon ik 't steeds minder leuk te vinden. De harde koude wind werkte niet echt motiverend, maar we laten ons natuurlijk niet van de baan jagen!!

Zaterdag stond ik op met enorme spierpijn en vanmorgen heb ik gewoon mijn best gedaan om me te verslapen en de training te missen. Helaas zit ik zo niet in elkaar en stond ik gewoon om tien uur klaar bij de watertoren om "lekker" twee uur door de bossen te gaan rennen.

Hoewel ik echt bekaf was, heb ik me verbazend goed door de training heen geworsteld en kon ik met een zeer voldaan naar huis fietsen (wind tegen en berg op!!!argh). Het begint er verdacht veel op te lijken dat ik een fitte atlete aan het worden ben! :D

Van dat fitte was de rest van de dag wel erg weinig te merken. Ik heb de afwas opgeruimd, giga lang onder de douche gestaan, op de bank gehangen met kopjes thee en lang naar mijn computer zitten staren. Beetje chatten, beetje surfen, erg weinig dingen die ook maar iets met mijn tentamen te maken hebben. Ga nu nog kleine poging doen. Of toch maar lekker naar bed...