Wat gebeurt er allemaal...

zondag, februari 12, 2006

Geen indoorseizoen

Goed nieuws. Nee, niet het feit dat ik geen indoorwedstrijden ga lopen, maar wel dat het erg goed gaat met mijn hamstring. Deze week heb ik eindelijk weer al mijn looptrainingen kunnen doen. Nog niet helemaal voluit, maar hard genoeg om er flink moe van te worden.

Omdat ik geen risico wil nemen en het NK dan pas mijn eerste wedstrijd zou zijn (en dan ook nog meteen een 400m niet echt goed voor mijn stressgehalte) heb ik besloten indoor dit jaar te laten voor wat het is.

Op de baan ben ik al lekker aan het bikkelen. Gisterochtend kwam ik nog net onder 300metertjes uit als toetje gelukkig. Maar Wigert laat zich ook niet gek maken en vandaag deden we in de duinen een rondje dat steeds uit stukken van 300 meter bestond. Nee, geen toeval, dat zijn slimme trainerstactieken.

Tot slot mochten nog van "tunnel tot top", starten onder het spoor en dan de heuvel bestormen. Zielig en vermoeid kijken hielp niet, ging nog best lekker ook, ik stond na een dikke 50 seconden moe maar voldaan boven.

Volgende week doen we lekker rustig aan en na het NK gaan we weer eens "echt trainen", bedankt Wigert...