Wat gebeurt er allemaal...

zaterdag, januari 28, 2006

(Nog) geen indoor.

Vorige week zondag zou ik "her intreden" op de 400 meter indoor. De laatste keer dat ik 'm heb gelopen was als junior in de Houtrusthal, geen idee wat voor tijd ik daar toen neerzette.
Maar ik heb toch maar afgezien van een hele dag Dortmund, het trainingskamp zat nog in mijn benen en de rest van mijn lijf. Ik was erg moe en het leek me beter gewoon te gaan trainen.

De trainingen in de kou zijn me erg slecht bevallen, zo slecht dat ik momenteel met een licht verrekte hamstring zit. Dinsdag voelde 't al niet zo lekker en afgelopen donderdag kon ik echt niet versnellen.

Volgens mijn fysio is het niet heel dramatisch, maar ik moet wel een paar dagen rust nemen. Afwachten hoe het gaat dus en misschien indoor overslaan en door trainen voor de zomer. Das toch wanneer het moet gaan gebeuren!