Wat gebeurt er allemaal...

vrijdag, september 30, 2005

Maandag!!!!

Vanaf maandag gaan we dan eindelijk weer beginnen. De eerste twee weken nog even geen krachttraining, dan kan mijn lijf rustig aan wennen dat het weer wat moet doen. In plaats daarvan ga ik wel circuittraining doen, om mijn buik en rugspieren meteen lekker aan te pakken.

Ik heb onwijs veel zin om weer te beginnen, lui op de bank hangen is toch niet echt mijn ding!

Vorige week hebben we met de meiden van het estafetteteam rond de tafel gezeten om het seizoen te evalueren en plannen te maken voor volgend jaar. Tof om te horen dat iedereen nog genoeg drive heeft om ermee door te gaan, al zal het wel in een andere vorm zijn dan afgelopen jaren. Door het wegvallen van onze A-status moeten we atletiek weer met werk gaan combineren en hebben we 't allemaal behoorlijk druk.

Deze winter is het de bedoeling dat we elkaar elke maand zien en dan lekker samen gaan buffelen. Ik ben ervan overtuigd dat je door samen te trainen elkaar sneller maakt en daar gaat het uiteindelijk om.

Hopelijk lukt het dan om in januari naar Zuid-Afrika te gaan, eens kijken of onze financien het toelaten...

Maar eerst gewoon in Nederland de duinen in en de baan op!